ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران
نوشته شده توسط : sevda

جزئیات ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه هنر تهران برای سال 99 اعلام شد .

جزئیات ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه هنر تهران برای سال 99 اعلام شد .
 
قسمتی از جزئیات فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران در سال 99 به شرح زیر است :
 
دانشجویان نمونه کشوری ـ معرفی شدگان بنیاد نخبگان و برگزیدگان جشنواره های ملی و بین المللی و معرفی شدگان هر یک از واحدهای وزارت علوم نیز در صورت داشتن شرایط فراخوان ضرورت دارد از همین طریق متقاضی شوند و تقاضای این گروه از داوطلبان در فرصت و یا از طریق دیگری بررسی نخواهد شد .
 
دانشگاه هنر ، ضمن توجه به آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره تحصیلی بالاتر  %٢٠ از ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه خود را ( در صورت واجد شرایط بودن در هر رشته فقط یک نفر ) به پذیرش بدون آزمون ، در دوره دکترای تخصصی رشته های « پژوهش هنر ـ تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی ـ معماری ـ شهرسازی ـ مرمت و احیاء بناها و بافت های تاریخی » تخصیص داده و از طریق مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی دانشجو می پذیرد .
 
 
  شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه هنر تهران
 
1- دانش آموختگانی که به لحاظ میانگین کل دوره با احتساب نمره پایان نامه رتبه اول ، دوم و سوم دانشجویان هم رشته – هم ورودی خود باشند . ( رتبه بندی بدون احتساب نمره پایان نامه خواهد بود ) .
 
2ـ معدل کل کارشناسی ارشد متقاضی 17 به بالا باشد .
 
تبصره : دانشجویانی که تا 99/06/06 فارغ التحصیل می شوند باید معدل کل دروس مقطع کازشناسی ارشد ایشان بدون احتساب نمره پایان نامه 17 به بالا باشد .
 
3- نمره پایان نامه که با درجه « عالی » و یا « بسیار خوب » دفاع شده باشند ، قابل قبول خواهد بود. ( 18 تا 20 )
 
4ـ معدل کل کارشناسی متقاضی 16 به بالا باشد .
 
5ـ منحصراً داوطلبانی که از بهمن 96 تا 99/06/06 فارغ التحصیل شده یا خواهند شد متقاضی شرکت در فراخوان باشند . ( دانشجویانی که پس از 99/06/06 فارغ التحصیل می شوند مجاز به ثبت نام نیستند . )
 
تبصره : دانشجویانی که تا 98/06/06 فارغ التحصیل می شوند در صورت داشتن سایر شرایط موظفند در مهلت مقرر ( 99/05/30 ) نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند . در صورت پذیرش ، اعلام نام ایشان به سازمان سنجش آموزش کشور منوط به احراز فارغ التحصیلی ایشان می باشد .
 
6- حداکثر در 5 ترم تحصیل خود را در مقطع کارشناسی ارشد به پایان رسانیده باشد .
 
7- صرفا دانش آموختگان دانشگاه های دولتی شیوه آموزشی ـ پژوهشی ( روزانه و شبانه ) می توانند در فراخوان شرکت نمایند . ( دانشگاه های پیام نور ـ آزاد ـ غیرانتفاعی ـ پردیس های خودگردان و … پذیرفته نیست . )
 
8- دارا بودن حداقل یک مقاله پذیرفته شده یا چاپ شده مرتبط با پایان نامه در نشریات ISC یا ISI یا مجلات علمی ـ پژوهشی با نمایه معتبر
 
9- داشتن حداقل نمره زبان انگلیسی مطابق جدول زیر مشروط بر آنکه از تاریخ آزمون تا زمان اعلام این فراخوان حداکثر 2 سال بیشتر نگذشته باشد . ( سایر مدارک زبان انگلیسی اعم از داخلی و یا خارجی پذیرفته نیست . ارزیابی پذیرش مدارک مربوط به سایر زبان های خارجی ( غیر از انگلیسی ) بر عهده دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر می باشد  . )

 
TOLIMO
internet TOEFL (IBT)    Computer TOEFL (CBT)    Paper TOEFL (PBT)    IELTS Academic    MSRT
500    65    180    500    5.5    60

 
10- کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیتهای پژوهشی ، آموزشی و مصاحبه
 
11- هر داوطلب صرفا در یک رشته تحصیلی می تواند متقاضی شود و مدارک خود را ارسال نماید .
 
تذکر : متقاضیانی در فراخوان ثبت نام نمایند که براساس مفاد فراخوان به طورکامل واجد شرایط می باشند ، در غیر اینصورت به مصاحبه دعوت نخواهند شد .
 
 
 تذکرات مهم :
 
1- در صورت پذیرفته شدن شاغلین رسمی سازمان ها و دستگاه های دولتی ، ارائه حکم مأموریت ، استعفاء ، مرخصی بدون استفاده از حقوق یا هر گونه سند رسمی که مؤید امکان تأمین تحصیل تمام وقت دانشجو باشد هنگام ثبت نام ، ضروری است .
 
2- تحصیل در دوره دکترا به صورت تمام وقت بوده و داوطلب در صورت پذیرفته شدن باید اوقات خود را با وضعیت تحصیلی دوره وفق دهد و تابع کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه باشد .
 
3- چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام ، برگزاری مصاحبه ، پذیرش و تحصیل در دانشگاه هنر ، مشخص گردد که داوطلب ، دارای هر یک از شرایط درج شده در این تقاضانامه نبوده است بلافاصله از ثبت نام ، شرکت در مصاحبه دکتری ، پذیرش و یا ادامه تحصیل وی درهر مرحله ای جلوگیری به عمل آمده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد .
 
4- مدارک ارسالی داوطلبان و همچنین وجه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی شود .
 
5- به مدارکی که از طریق پست پیشتاز ارسال نشود و یا یکی از شرایط اعلام شده را نداشته باشد به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد . همچنین متقاضی موظف است کلیه مدارک درخواستی را بدون نقص ارسال نماید و دانشگاه موظف به پیگیری کمبود مدارک نخواهد بود و در صورت وجود نقص جهت احراز شرایط ، تقاضای داوطلب از فرایند بررسی مدارک خارج شده و هیچ اعتراضی پذیرفته نیست .
 
6- زمان مصاحبه علمی صرفاً برای متقاضیان واجد شرایط ( مطابق مفاد فراخوان ) علاوه بر درج در سایت به صورت تلفنی اعلام خواهد شد . این امر صرفا شامل کسانی می گردد که واجد شرایط کلیه مفاد این فراخوان باشند . در غیر اینصورت به مصاحبه دعوت نخواهند شد .
 
7- مرجع تصمیم گیری در خصوص بررسی سوابق ، مدارک ارائه شده و پذیرش نهایی ، تحصیلات تکمیلی دانشگاه است .
 
8- دانشجویان نمونه کشوری ـ معرفی شدگان بنیاد نخبگان و برگزیدگان جشنواره های ملی و بین المللی و معرفی شدگان هر یک از واحدهای وزارت علوم نیز در صورت داشتن شرایط فراخوان ضرورت دارد از همین طریق متقاضی شوند و بررسی جداگانه ای در این خصوص صورت نمی پذیرد .
 
9- متقاضیان مدارک موردنیاز را حداکثر تا پایان وقت اداری 99/05/30 به آدرس : تهران ، خیابان حافظ ، خیابان سرهنگ سخائی ، بین تقاطع سی تیر و فردوسی ، پلاک 56 ، دانشگاه هنر ، دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ، کد پستی 1136813518 از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند .
 
منبع : ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران





:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: